börjar känna mig som en människa igen

Efter att spenderat början på år 2011 nerbäddad och knappt kunna röra sig börjar äntligen antibiotikan verka och jag börjar känna mig som en människa igen. Så nu har jag varit sjuk nog för detta året "peppar peppar ta i trä".

Så idag och imorgon ska jag vila så jag kan återgå till jobbet på fredag utan att smitta någon annan. har saknat att inte jobba, hade tusen gånger mer velat jobba än att ligga hemma och knappt kunna röra sig. Men idag ska jag försöka åka hem, har bott hos mamma de senaste dagarna då jag bor ensamm och inte hade klarat mig själv då jag knappt kunna resa mig upp utan hjälp. Men idag ska jag nog kunna åka hem och vila upp mig sista dagen där.

men ska iaf börja min dag nu med en härlig dusch och en ansiktsmask och så.

 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Alice

fin blogg! :)

2011-01-11 @ 18:08:30
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0