på egna ben!

Längesen jag skrev här men mycket har hänt på senaste tiden, bland annat har jag flyttat hemifrån till min första lägenhet! En liten två på med ett annorlunda upplägg, kan kanske slänga upp lite bilder någon dag. Allt är inte klart än men de är på god väg att bli! Bara någon tavla och lite småsaker som fattas!
Sen så har jag även gått på ett vikariat på stället där jag jobbat sedan sommaren! De går riktigt bra och jag trivs verkligen på jobbet då jag har världens gooaste arbetskamrater!
Jag har även tagit tag i mig själv och förnyat mitt träningskort och börjat träna igen!
Känns som livet går bra och jag vill skriva igen lite för att mina närmsta och alla andra som vill ska få följa mitt liv!

jag har verkligen tagit ett steg åt ett nytt håll, och startat ett nytt kapitel och börjat stå på egna ben!

Livet känns bättre än någonsin och jag är så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0