now I'm free fallin'

Heej alla!

Efter en hyffsat kort arbetsdag som gick toppen och ett träningspass på gymmet så sitter jag nu i soffan och samlar kraft inför att diska. har ingen ork men vill inte låta de ligga tills imorgon heller. Dagens stora I-landsproblem typ. Nä men nog om de, har fått lite små ändringar i mitt schema så nu blir de några extra timmar denna vecka med, men vad gör de för när lönen kommer ska jag unna mig något alldeles extra! Bland annat en ny Tv tror jag. Inte för att den behövs, har inga kanaler än men snart ska de komma och en ny lite större Tv hade inte varit fel då.
Någon som har något förslag på en bra TV som kostar runt 5-6 tusen!?
Nä, dags att ta sig i kragen och diska!

 

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0