jag ger de en dag till!

De är svårt att skriva här på bloggen för jag har inget internet än men kommer få de den första december, skulle fått in kanaler idag men de fick jag så klart inte och får jag inte ut mina grejer imorgon så kommer Telia att få sig en omgång. Speciellt för jag blev lovad att jag skulle få låna grejer men de blev inte så för den personen som sa de hade fel om att de skulle funka. Så om de inte kommer imorgon så blir jag inte glad och Telias kundtjänst ska se till så att detta blir fixat. Men som tur var så har mamma lämnat sitt mobila-bredband här för en stund, de suger och är sjukt segt men bättre än inget. Nä, nog om de och allt. Ska sova och förbereda mig för morgondagen!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0