har haft bättre dagar!

Heeej!

idag var de tisdag och min första arbetsdag för veckan, jobbade ju hela helgen så min lediga dag hade jag igår. Men min dag idag var inte bra idag. Imorse fick jag cykla och hämta min skor som jag glömt, sedan fick jag frosta av sadlen på cyklen, sedan när jag kom till jobbet så la bara mobilen av och stratade inte på något sätt. Trodde verkligen den gick sönder så hade lite lätt panik och ångest hela dagen, stackars Arijan och krister på jobbet som fick höra och se mig bryta ihop halvt om halvt på rasterna. Men som tur vad så löste sig allt på en sekund då jag kom hem efter ett jäkligt roligt pass på Träningskompaniet som jag tränar på! Och nu är allt som vanligt och jag kan nästan skratta lite åt mig själv, för jag hade sån panik över telefonen så jag trodde jag skulle svimma typ. Men men, nog om de. För att avsluta denna dag på ett lite bättre sätt så ska jag nu kolla Twilight och sen sova!

jag just nu!

 

 

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0