it sucks when the past catches up with you....

Heej!

Sitter här nyvaken och äter frukost. Ska snart gå upp och byta om för jag sla starx sticka iväg till jobb nummer 1 för dagen. Alltså träning med tjejerna som är mellan 12 och 14. Sen är de snabt hem, byta om och sedan är de dags för jobb nummer 2. Då ska jag jobba fram tills 18. Sen ska jag bara hem och se vad kvällen bjuderpå. Den blir nog lugn iaf för imorgon är de dans som gäller.
Känns som ett tag sedan jag skrev, sist var innan studentfesten som var sjukt kul, dans på baren, stolarna, och dans överallt. Skrattade som få, och mycket is var inblandat av någon konstig anledning. Kul var de iaf, dagen efter var ju kindre kul med tanke på att vi typ sov 2-3 timmar och sedan en hel skoldag och sedan drog jag och Erika till Helsingborg för ett informationsmöte och lite sånt. Gick bra och framtidsplaner är på gång iaf hopaps jag.
Nä, dag att börja byta om och lite så, måste nog fixa lite med papper och sånt först.




Bild: Från förra helgen innan underbar!

KRAM


Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

fin header :)

2010-05-12 @ 12:16:47
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: Sandra - livet som sanger ♥

Du var pen! :)

2010-05-12 @ 21:43:48
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0