I'm so lost without you...

Heej!

Stressigt är ett bra ord fr att beskriva allt som händer nu. Snart sätts betygen, så mycket att göra innan dess. När var och hur ska jag hinna. Dygnet har liksom för få timmar, någon som kan se till att jag får några extra för de behöver jag. Idag var iaf en kul dag, tre dansshower istället för två För mycket folk på första så vi körde en extra. Kul som tusan men nu är jag även sjukt trött. Ska bara duscha och sen blir det sängen eller så duschar jag imorgon, dagens problem. En film får de bli iaf, får se om jag har någon bra hemma eller om jag måste ladda ner någon. Imorgon är det show igen, 14 och 19 Sannarp i Galaxen, Be there!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0