Cause I adore you...

Heej!

Sitter här och såg precis klart filmen Rain man för en uppgift i skolan. Men den var ändå riktigt bra så de gjorde inte mig något att få se den. Nu ska jag bara skriva klart uppgiften tillhörande denna film sen är jag klar med engeslka C för gott. Vilken skön känsla att kunna bocka av yttligare ett ämne, svenskan kan jag med bocka av från och med idag. Höll talet, gick hyffsat hon gillade mitt manus men jag har ju mina nerver som spökar när de gäller att hålla tal så jag är rätt så nöjd iaf. Skolan är snart slut och jag kan inte fatta de, 12 år och snart är de sluta. SNart så får jag springa i mina fina mössa, i min vita klänning och äntligen kommer jag få sjunga fy fan vad vi är bra! Jag bara ryser när jag tänker på de, vilken glädje och samtidgt vilket stort kapitel man kommer avsluta nu. Underbart kommer de nog bli iaf. Nä, dags att ta tag i engelskan, 500 ord är de som gäller.

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg :*

2010-05-25 @ 07:20:18
URL: http://lehnia.blogg.se/
Postat av: mersiha

fiin blogg ;)

2010-05-25 @ 18:47:06
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0