But still I'm hopelessly falling for you...

Heej!

Dålig uppdatering en dag som denna men har prioriterat annat. Som mys, packning, kolla in när tjejerna körde fristående och fix med klänningen till studenten. Kollar Wallander och ska snart hoppa ner i sängen för att se klart resten. Har typ feber och är allämnt dålig så får se hur dagen imorgon blir. Men nog om min sjuklighet, min helg har varit underbar, kanske lite störningar och så men de är svårt att undgå ibland. Jag hoppas att allt fortsätter så här bra och att livet kanske änrligen går åt rätt håll igen. Ser fram emot och se hur allt alutar men lite "prat" är ett måste nu de vet jag. Annars är de bara att se på annat håll och se till att minnas de som man hade då. Nä, nog om allt nu ska jag hoppa ner i sängen( bara du som saknas idag)  och återgå till Wallander filmen.

Bild: USA 2010, inte varje dag de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0