and I don't think, you see the places inside me that I find you,

Heej!

Åter igen lyser min frånvaro här men jag har så mycket plugg på så lite och så vill jag hinna med mina underbara vänner så bloggen har varit åtsidosatt nu. Men nu ska jag nog hinna slänga in något inlägg här och där.
Helgen har varit både bra och dålig. Började med fredagen då jag och mina vänner drog till Underbar, allt var helt sjukt bra tills jag kom på vilken dag de var och vad den betydde för mig. då fick jag en liten down. Inte för att dagen har någon negativ betydelse utan den är positiv och stark dag. Egentligen är det inta valborg som är speciell för mig utan vad som hände på denna dagen för exakt 1 år sedan. Då fick jag mig bara en tanke på hur fort allt gick, och vad som har hänt på ett år och hur jag står idag. Speciellt med den person som gjorde den dagen till så bra som den blev. Kanske låter lite konstigt till vissa men en person kan faktiskt göra sånt stort avtryck på en och påverka en så mycket, och denna personen gör det än idag. Jaja, nog om de.Lördagen var tråkig,lite seg sen dagen innan, men bjöd på träning med tjejerna och sedan hem. Sen gjorde jag inte mer än att hämta min platttång och hälsa på en stund hos pappa. Sen kollade jag igenom The Hills säsong 1 och 2 och idag är jag inne på tredje säsongen. Och nu r det söndag och jag tog mig en liten sovmorgon sen gick jag ut och satte mig på altanen med en bok i handen och musik spelandes högt ur högtalarna och njöt tills jag kände att vindarna blev lite kalla. Nu kanske de blir golf med mamma och Johan och beror kanske på hur syrran mår lite. Nä, ska kolla läget och se om jag ska förbereda mig för golf eller inte!
Hoppas ni har haft en toppen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0