som en ny människa

Heej!

Kom precis hem för jag var iväg och hämtade min syster, så nu sitter jag här och lyssnar på musik. Väntar på god mat för idag blir det något eget-skjutet med klyftpotatis och sås. Längtar efter maten då jag inte ätit lunch eller frukost idag. Imorgon blir det skola och träning med tjejerna sen så blir det säkert något kul på kvällen. Måste packa lite för min roadtrip och mäta upp mat till hunden för han är min följeslagare till denna resan då jag kiommer bo ensamm nästa vecka då mamma och Johan åker skidor.
Nu ropar de att maten är klar =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: moalundberg

fin blogg !(:

2010-03-11 @ 19:58:28
URL: http://elisabetmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0