already gone...

Heeej sitter här och skriver på mitt tal som jag ska hålla i svenskan. Ska skriva tal till min pappa och hans sambo på deras bröllopsdag eller jag hittar på men kanske får användning för det sen. Pappa om du läser detta så är jag ute i god tid och hoppas på bröllop! =)
Har varit i skolan som vanligt, fixat en sak för klassen så hoppas de blir glada när jag berättar detta imorgon, klippt mig så 15 cm försvann. Känns kort men håret har ändå längd och att klippa sig var riktigt härligt då mitt hår hade var lite slitet. Bild kommer sen och även en före bild om jag hittar någon som visar håret bra. Nu ska jag snart äta och sedan skriva klart min svenska och kolla Grey's som har premiär idag!





KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0