är du en av dom som berörs ändå?

Åhh, Halmstad, sommar, jobb, after beach, underbara vänner, underbar familj, underbar ny familjemedlem, underbart lycklig - Livet leker med andra ord!
De har gått ett tag sedan jag skrev och mycket har skett. Jag har legat på stranden, badat, solat, varit ute, umgåtts med världens bästa människor, fått träffa lilla Chippen för första gången, letat dator, blivit förbannad på datorer, hittat dator, träffat min bror som var hemma från Norge en helg och sist men inte minst så har jag äntligen sett Eclipse och gud så bra! Jag visste att den skulle vara grym men den var på något sätt ännu grymare!
Och jag ska äntligen få ett par Ray-bans äkta som jag ska välja snart, sen så ska jag snart på mina lediga dagar nästa helg ta en roadtrip och träffa en saknad sak.  Nä, dags att packa en väska, byter hus för en natt eller två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0