all good things come to an end....

Mina ögon fylldes faktiskt med tårar när jag såg de sista avsnittet av The hills, tro de elelr ej. Men jag har sett varenda avsnitt, förljt bloggar, läst böcker de har skrivit, träffat en av dem. Jag kanske kallas fan men jag känner mer som att jag drömmer mig bort när jag kollar på de, som om jag får försvinna in i en annan värld ett tag. Och de känns bra, jag måste få drömma ibland. Känns tråkigt att de är over men de kunde inte slutat bättre än avd de gjorde.


Kommentarer
Postat av: Tomi

Jag gillade sista scenen när man får se att allting är påhittat typ, även om man visste om det sen innan så var de typ "vad i helvete?" moment!



Tycker dock man hade kunnat få se lite av vad Lauren och Heidi gör "just nu" i sista avsnittet med, det var ju trots allt där det började :P

2010-07-28 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0