just to forget...

Då var ännu en dag i sikolan över och jag sitter här hemma nu. Ska snart gå en promenad med hunden och handla lite innan jag skriver klart svenskan och fpluggar lite mer redovisning och beskattning.
Skoldagen var kort vilket gillas och en mycket rolig håla med andrea där vi dog en anning då vi kollade på kläder från affärer vi kommer att besöka. Något annat som gillas är att jag var snäll och överraskade min sjuka mamma med semla nu när jag kom hem. Det var uppskattat, men vad gör man inte för sina föräldrar. Mamma uttryckte även en liten lätt avundsjuka för resan som jag kommer att gör om några veckor.
Nä, promenad med världen bästa Secondhand serenade i öronen är det som gäller nu!



bild: Jag och Johan på Teneriffa -09!

KRAM - 23 dagar kvar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0