biblioteket!

God morgon!

Sitter just nu på bibblan i stan och väntar på Erika. Hon är påväg hit för vi ska trots att vi är lediga jobba på vårt projekt arbete. Jag kom dock tidigare för jag var tvungen att åka till skoln och hämta en grej som jag har tills imorgon. Fast åkte med mamma dit så därför kom jag tidigare än vad jag skulle och bara för det unade jag mig en latte! Har fortfarande på mig min tjocka halsduk för det var ju så svinit kallt imorse hela 11 minus grader. Lite för kallt för mig, hade gått bra om jag typ varit på skidsemester eller något men det är jag ju inte.
Nä, nu ska jag fixa lite med böcker och sånt!


lägg märke til mina nymålade naglar och att jag kör på uppsatt hår!

KRAM - 16 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0