counting for minutes I've been feeling this way

Åter en dag har bara sprungit iväg, och nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Vilket jag har haft väldigt svårt att göra på den senaste tiden. Tror mycket beror på huvudet men idag är de mer än så. Jag tänker på dig min kära vän, kom hem! Jag behöver dig här, nu och föralltid!
Tänker på hur jag ska orka med resten av veckan, men den kommer gå galant med mina underbaringar till vänner och jobbarkompisar och familj, jag tänker på hur jag ska hinna med att köpa julklappar jag om jobbar fram tills jul och till och med över julhelgen. Men de kommer gå, får skicka lite bud att fixa små saker kanske.
Nä, nu är de dags för ett avsnitt Gossip girl för att försöka komma till ro!


 

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0