:@

Kalla mig gnäll-käring men de skiter jag i!
men nu slår jag tillbaks mot alla de jäklar som skällt på mig idag. Jag vet att de kan krångla till om de saknas ett pris på en vara, men när jag ringer och fixar och kollar upp och ser till att en etikett kommer upp, skäll inte på mig då för detta, jag visste inte om detta sedan innan. Jag har jobbat i ca 6 veckor, jag har inte gått igenom varenda hylla för att kolla etiketter, jag har inte kollat upp varför lingonsylten står vid den andra sylten istället för konserverna. De är inte mitt fel, jag kan inte göra allt på en gång. Jag kan inte klona mig och hjälpa en kund på telefon samtidigt som du vill ha hjälp med något på plats , ge mig en minut så löses detta mycket enklare.
För en i taget underlättar något enormt, jag kan inte trolla fram en produkt som är slut, jag kan inte hjälpa att lastbilen med varor är sen, jag kan inte trolla fram brödet ändå! Jag är ingen superhjälte, jag är en tjej på 19 år som sliter som tusan för att göra alla så nöjda som de går, och de är riktigt bra de jag gör för de uppskattas av de flesta, men jag kan itne göra allt.
Jag säger bara jävla bitch till käringen, jävla gubbjävel till den äldre mannen och fuck you till den stora jubelidioten som tror att han är kung i världen.
Tänk om de hade varit ni, hade ni haft koll på allt? Kan ni allt i huvudet, kan ni klona er till 2!?
Kan ni de så säg de till mig så ber jag om ursäkt, men snälla respektera era medmänniskor!
Alla gör vi vårt bästa och jag försöker verkligen, och jag lyckades jitta priset, jag kunde hjälpa dig så fort jag hjälpt kunden i telefon, och jag kunde visa dig vad lingonsylten var! Vad begär ni mer!?

Jag är så jävla arg just nu, hade fan lust att gå hem idag! Lägga mig under täcket för ni fick mig att känna mig värdelös, känna som om allt jag gör är menninslöst! De vet jag att de inte är, och jag kämpar och jobbar jävligt hårt och de har gett resultat kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: haribo

jag var på ditt jobb idag:) va nog bra att jag inte sa något ;)

2010-08-17 @ 20:49:44
Postat av: Sara

Sånna människor skulle man allt vilja dränka i sirap och skicka in i ett getingbo.

Eh.

Man ska inte bry sig om sånna, dom mår bara dåligt själva. :)

2010-08-19 @ 08:42:14
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0