To face the fear but not feel scared...

Åter igen sitter jag fast vid datorn. Men har dock fått ganska mycket gjort så de gör inte så mycket. Ska snart försöka sova tidigt men ska mig tid och hämta en bil imorgon, nmligen pappas! Han är allt snll som lånar ut den så jag kan åka uppåt i landet så, TACK PAPPA! Måste fixa små saker innan dess bara, och lägga ner saker så jag inte glömmer en massa som jag behöver. Jag borde nog göra en lista men tror redan allt är med så får hoppas på det bästa. Nä, ska läsa lite i min bok sen försöka sova.



funderar på att locka i håret imorgon niu när jag sprang på denna bild!


Kommentarer
Postat av: moa

DOOO IT! sjukt snyggt:D



sv:jahaaa! ja men då förstår jag:)

din lycka kommer tillbaka,de kan jag lova dig!:)

2010-04-22 @ 22:37:26
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: stéphanie

Fin, jättefin med lockar! :)

2010-04-28 @ 17:06:06
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0