längtar som tusan!!!!!!!!



TA MIG TILL BALEN,STUDENTEN & SOMMAREN 2010 NU!!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är inte ensam om att längta dit ska du veta!:) Om det blir som det är sagt åker jag den 16 aug till au pair skolan i NY och den 20 aug åker jag till min värdfamilj i Kalifornien. Åå toppen att du bokat in dig på ett infomöte, då är du ju på gång! :) Under informationsmötet går de igenom lite allmänt om hur det är att vara au pair, vad som kan förväntas av en och så vidare. Sedan brukar de som håller i det också berätta om sina egna erfarenheter då de flesta som jobbar på Cultural Care själva varit au pairer. De svarar även på alla frågor du har kring vad som helst, ansökan, personligt brev, ja allt verkligen! Sedan ska man ha en personlig intervju, delvis på engelska. Men det är absolut inget svårt, de frågar typ frågor som "Vad skulle du hitta på med barnen om det regnar ute, eller, kommer du lära värdfamiljen om den svenska kulturen och hur isf". Hör av dig om du har fler frågor eller behöver hjälp med ansökan elelr vad det nu kan tänkas vara, jag hjälper gärna till! :) KRAM

2010-04-10 @ 23:05:59
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0