I'm moving on and I'm gonna get stronger now...

Heej!

Sitter här med Johan och hans kompisar och ska snart agera taxi åt dessa! Ska bli skönt att komma i säng snart. Måste först bara ta en stund till att säga att jag vet att de varit mycket depp här men jag skriver de jag känner och på senaste har det varit lite neråt men snart kommer nog allt vara löst och livet går framåt igen.
Imorgon blir de skola och sen byta däck på bilen som mamma sa åt mig att göra, hon sa fel dag men de löste sig iaf. Sens ka jag plugga tack vare allt skit i skolan.


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

åh jag vill med ha långt hår ;(



ha en bra kväll♥

2010-04-16 @ 21:41:40
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0