Cause when the roof cave in and the truth came out, I just didn't know what to do...

Heej!

Solen skinner utanför här, helt underbart. Våren är verkligen här, och för att stanna hoppas jag med. Har precis slängt i mig lite mat och ska ge mig ut på en runda med Chivas. Sög att man slutade halvfyra idag och var hemma sent, men men bara några få veckor kvar. Nu måste jag växla om och tagga lite inför ikväll då jag och min underbara tjejer slår klackarna i taket igen. Ska bli ritigt härligt. Men först promenad sen fix med hair and make up som man säger( kollade på top model innan och då sa de ju så! ) !


såhär tycker jag om att sluta halv fyra på fredag!
Tummen ner!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en mysig fredagskväll :)

2010-04-16 @ 18:41:54
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0