but nothing was worth it..

Heej!

Hemma igen efter en liten tripp på cirkus 10 mil uppåt i landet. Har haft det toppen, men nu är jag hemma och nu är det en kul dag imorgon med läger med mina gympatjejer sen på fredag kanske någon dag på stan och sen den jobbiga lördagsmorgon/eftermiddag där jag ska skriva högskoleprovet. Wish me luck är allt jag kan säga, är totalt opepp men men. Nu ska jag siva för imorgon innan jag drar till gymnastikenshus måste jag städa Johans bil och ta en snabbis i mitt rum med. Men lika bra att gå upp i tid så jag orkar lördagen och skolveckan som närmar sig snabbare än jag trodde den skulle. Sova står på schemat, ska bara gå ner och ta en kiwi först. Har sånt sug på de!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0