And tell me how I'm supposed to feel, when all these nightmares become real...

Oj, här ekar det verkligen. Men har varit iväg hela helgen och gjort en massa annat så datorn har inte varit någon prio. Och på tal om helgen så har den varit bra, och jag tror att saker börja reda upp sig nu vilket lyfter lite lätt på stenen som tynger mitt hjärta. Vilket gör det lite lättare att fokusera på annat så som skolan som just nu försöker ta livet av mig. Skrev precis klart min PA-rapport och ska läsa igenom svenska talet nu. Sedan måste jag sova för imorgon börjar jag 8 åter igen och måste vara redo för dagen. Fast nu ska jag nog läsa igenom talet och kolla ett avsnitt gossip girl!


bild från sommaren, minns denna dag som igår. Jag reser gärna tillbaks lite i tiden även om de bara varar för en sekund för jag vill känna den känslan igen!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0