tårta!

Heej!

Äntligen hemkommen efter åter en lång skoldag. Dagen började med att jag ahde engelska, sen satt jag och pluggade innan de ringde från min körskola och hade en lektion så jag har även hunnit med det. Gick väldigt bra, så nu ska det hårdköras och råpluggas teori. Sen så var det lektioner och dagen avslutades med dans. Härligt värre, och dansen är så bra =)

Och om igår då, åkte hem till pappa efter att ha ätit tårta. Vid halv sju kom Ann ( pappas fästmö) och hämtade oss och vi åkte in mot Fridolfs. Där mötte mina "bröder" upp os och vi åt en sjukt go middag. Jag fick ju även lite presenter av dem, och av pappa fick jag 1500 till USA, och av Ann och "bröderna"  fick jag lote duschsaker och 400 också till USA. Så man kan säga att jag har fått cirka 4000 till USA nu vilket betyder att jag har minst 6500 till USA ihop sparade på bara två månader. Och snart kommer lön så då blir det nästan 1000 till om inte mer. Känns grymt bra att kunna spara ihop sina pengar, och sen att man råkar fylla år mitt i sparande gör det bara bättre.
Nä, nu ska jaf plugga!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emmis

Kanske en dum fråga men vad heter text stilen du har på dina inlägg?? :P

2009-09-29 @ 19:15:10
URL: http://emeliaabrovinger.blogg.se/
Postat av: J e s s i c a ♥

nehe okej:) hehe:)

2009-09-29 @ 19:41:29
URL: http://sunshyne.blogg.se/
Postat av: Bea

så fuskigt, ge mig lite pengar (a)

2009-09-29 @ 20:39:06
URL: http://beaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0