jobb => lön => shopping i USA!

Heeej, eller god morgon kanska jag ska skriva istället! =)

Står just nu på jobbet men har redan stått här i snart en och en halvtimme. Så snart är det bara 4 timmar kvar. Efter jobbet måste jag direkt hem och duscha, sen medans mitt hår torka får jag både städa och gå med Chivas. Sedan är det ju redan dags att fixa sig, locka håret, lägga i volym-grejen som mamma har(det är jättebra och ger sjukt bra volym) Sen sminka mig, åka till Andrea och fixa med presenten. Kan skriva vad det blir sen men inte nu då lilla underbaringen kanske läser. Fick nämligen en kommentar av henne sist då jag nämde att vi fixat present så man vet ju aldrig om hon kikar in innan vi gett henne den. Då förstörs ju hela grejen liksom och det vill vi inte.
Oj, hoppsan vad mycket text det blev. Men har inget annat för mig just nu så det får bli det ibland.
Kommer lägga in en outfit för kvällen sen då min outfit just nu inte är den hetaste.
Frågan inför kvällen är bara, ska jag köra på röda läppar eller mer mörkrosa? Snacka om problem. Nä skoja bara. Vad det blir får ni se sen.


PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: linnea

jätte fin header :D



Svara på dagens fråg i min blogg :) puss

2009-09-26 @ 11:31:25
URL: http://linneaslifee.blogg.se/
Postat av: HANNAH

sv; joo allt bra här med tack! =)

2009-09-26 @ 11:47:28
URL: http://jaghannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0