hey you!!!!

Heej !

Nu sitter jag i soffan med datorn ikväll och bara hostar. Har hostat hela dagen, är inte sjuk eller så utan det är ren rethosta vilket är grymt jobbigt. Jaja, inte så intressant kanske. Kollar lite på TV:n nu men ska nog snart sätta mig med filosofin vilket är sjukt kul. Jättekul då man får diskutera och bara tänka, fast ibalnd så kännse det som det bara gå runt och man hittar aldrig ett svar. Fast finns det någonsin svar på något, kolla nu börjar jag igen. Men blir lite lätt knäpp av de lektionerna men kul är det. Nä, lite Tv får det bli innan plugget. Måste packa också, åker ju till Kim imorgon *lycka*!


man måste bjuda på sig sjäkv iblan och idag orkade jag verkligen inte vara seriös på bilden.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0