Hemma efter en lång dag!

Heej!

Idag har det varit dålig med uppdatering men jag kom hem för en lite stund sen bara. Idag i skolan var det PA-dag(projekt arbete) och det var väl okej. Jag och Erika valde iaf vad vi ska göra och jag tror det kommer bli grymt. Sen efter det var det dans för min och Andreas del, gick riktigt bra och det känns som om de börjar sitta ganska bra nu. Efter dansen knallade jag hem till farmor och åt kvällsmat där. Riktigt mumsigt och gott. Sen var det bara att åka hem och nu så sitter jag här. Ska snart gå ner och hämta lite frukt i en skål eller lite nötter. Nä, nu bablar jag för mycket. Skriver mer sen.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Erika

sjukt bra arbete ska vi ha !!

mumma med nötter :)

2009-09-08 @ 20:49:38
URL: http://linaerikaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0