good night my angel time to close your eyes....

Heej igen!
Nu är jag hemma för ett bra tag sen, men har hunnit äta, handla med mamma och kolla lite på tv fram tills nu. Även fast klockan inte är tio än så är jag sjukt trött, fick inte sova mycket i natt. Min lilla älskling sov här tills idag för han skulle med skolan till varberg. Och stackarn var sjuk, så han frös och var för varm och fick hostattacker och hade jätteont, stackarn. Men att bara ligga och hålla om han för att han fryser är mysigt så sömnbristen var värt det. Men det är den jag får ta igen nu, så nu ska jag krypa ner med min nya bok ( och för er som missat så är det Lauren Conrads bok ) L.A. Candy. Ska bli kul att börja på den, den är helt på engelska vilket är bra för då får man öva extra på det. Nä, nu ska jag inte babbla på mer.



GOD NATT ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0