För nu är det verkligt!

Inte nog med att vi har bokat resan, idag har vi även betalat den. För mig är det så verkligt nu, för alla flyg är bokade, även det inrikes. Nu är det bara hotell som saknas men det ska vi börja titta på nu. Men det känns som ett ganska litet men. Hela resan går på 20 dagar tror jag, vi åker den 11 februari till New york, fast vi landar den 12 i new york. Vi kommer att stanna i New york tills den 15 då vi flyger till Los Angeles där vi stannar tills den 28 februari då vi sätter oss på planet hem. Vi kommer att landa i Sverige den 1 mars. Jag säger bara vilken underbar resa det kommer bli. Jag längtar så, det kommer säkert att nämnas mer här i bloggen ett par gånger innan det är dags. Men det får ni stå ut med. Nä, snart dags att åka till körskolan.

KRAM PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: elise

hhey! snygg blogg!

kolla in min.

kram!

2009-09-07 @ 16:43:14
URL: http://elisehallberg.blogspot.com
Postat av: fiippiibambi.blogg.se

mucket trevlig blogg du har :)

2009-09-07 @ 20:37:41
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0