at work!

God morgon!

Kanske inte så många som är vakna än men det är jag, för ett bra tag sen till och med. Står redan på jobbet och har varit här i lite mer än en timme, är lite trött efter igår men det är inte så farligt. Hade kul igår, var kul att bara vara med mina tjejer efter den städdagen som jag hade igår.
Vi började hemma hos Erika då vi lyssnade på lite musik och kollade på en film på henne och Bea, trodde verkligen jag skulle dö av skratt när jag såg den i slowmotion. Men nog om det, efter så åkte vi mot stan och började kvällen på The corner, tog en lakrisshot sen så gick vi till Tre hjärtan och sen tillbaks till the Corner. Kvällen blev inte så sen, för jag var hemma vid två tror jag för jag ville ju sova lite innan jobbet iaf.
Oj, nu kommer här kunder. Ha en toppen dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Bea

hahah den är rolig den! :P

2009-09-13 @ 19:37:52
Postat av: Bea

hahaha den filmen är kul! :P

2009-09-13 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0