söndag

Heej!

Sitter här i min ensammhet just nu. Ingen är hemma, älskling sitter på tåget påväg hem. Saknar honom något enormt redan, men jag har klart en månad utan han till denna helgen och nästa helg kommer jag att få se honom igen så det är inte så farligt. Kom iaf hem från jobbet för ett tag sedan och det gick bra, jobbade inte så länge då säsongen nästan är slut. Kolla på reprisen av Grey's just nu, har redan sett det men det går att se igen. Snart ska jag skriva mitt CV och fixa för svenskan som vi ska skriva imorgon. Något förslag på ett bra ämne i utredande uppsats, kom gärna med förslag för jag behöver det.


gammal bild men det bjuder jag på!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0