mamma tappade bort bilen!

Förlåt för dålig uppdatering men just nu är det en massa skit och saker som händer i mitt liv så då får det blir så. Har iaf idag varit i Göteborg med mamma, kollat lite efter klänningar och så. Hittade lite och fick inspration nu. Sen när vi skulle gå till bilen så kom vi in i parkeringshuset men när vi väl kommer upp på plan C så hittar vi inte bilden. Mamma får panik och börjar typ skrika, 'nä, de har snott bilen' så vi går neråt men där ingen bil står och då vänder vi och jag går ett halvt plan upp mot plan D så står bilen där. Och jag typ knäcker mig och mamma blir överlycklig för att ingen tagit hennes bil. Sen när jag kollar så ser jag att mamma gått ner lite och ut genom dörren på plan C  istället för dörren 5 m bort från bilen som kallades plan D.
Lite kul, och vi skrattade väldigt länge!
Nu ska jag städa för imorgon blir det middag här sen utgång!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA så go :D

2009-10-30 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0