det blir inte alltid som man tänkt sig...

Nä, precis som rubriken säger så blev det verkligen idag. Egentligen skulle jag nog krypa ner bredvid min älskling just nu men nej så kommer det inte bli, inte ikväll, inte denna helg, inte på en hel vecka. Tåget som det var tänkt att han och Albin skulle ta var fullt och resten också. Så de kom aldrig iväg från Borås. Det sög stort, och att de ska komma imorgon är ingen idé för då hinner jag ändå inte ge min älskling den tid han behöver.
Men som tur är så kan veckorna gå fort så att jag får träffa han nästa helg, och då ska jag se till att min baby fixat biljetter lite innan så jag verkligen får träffa han. Har saknat han så och jag kan inte säga att jag blev arg då de inte fanns några biljetter och att de inte hade bokat innan utan mer saknad. För jag var helt inställd på att få se honom idag, se det där vackra ansiktet, mysa in mig i en underbar famn, drunka i de mest perfetka ögon jag någonsin sett....Men vad kan man göra nu, inget vilket suger. Så just nu är jag lite nere så får se vad det ger mig för humör imorgon då hela släkten kommer hit för att fira mig. Går det att ha roligt när man är någon helt annanstans i sina tankar? Försöka får jag iaf...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Josse

Men neeeeeeeeeeeej :(

2009-10-03 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0