just something!

Heej!

Sitter här och äter frukost, ska snart sminka mig och hoppa i lite kläder och hänga min tvätt också. Känns som det var längesen jag skrev så vi gör en liten snabb update: Hela skolveckan har bestått av plugg, prov, + körkortsplugg. Sen lite övningskörning både hemma och med Åke (körskoleläraren). Sen så har jag även hunnit boka biljetter till New Moon fast det har jag kanske redan skrivit. Sen igår så blev det utgång, en massa skratt och lite känslor som alltid händer, men vi skrattade och hade det riktigt kul. Det var allt i kort version.
Och sen så idag ser planerna ut såhär, en tripp med mamma och syster till Ullared, en massa pluss och lite mer plugg!
Nä, kläder och lite annat var det nu!


KRAM

Kommentarer
Postat av: Silje Erika

Kjempefin header :D hvordan lagde du den? ^^

2009-11-07 @ 23:12:29
URL: http://www.siljeerika.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0