so sorry!

Oj, här var det dålig uppdatering. Men det är så när man ligger sjuk, får besök av pojkvännen med mera. Men nu ska jag skärpa mig. Imorgon blir det plugg på körskolan och sen en dans timme och sen inte så mycket mer. Skulle vilja shoppa men det blir inget sånt då det är en resa som kommer bokas vilken dag som helst.
Och den resan för er som inte vet kommer att gå till USA, med mina underbara vänner. Jag längtar och det är typ ett halvår kvar, men men. Något att se fram emot är ju helt udnerbart.
Nä, nu blir det en massa the hills avsnitt, prata med min pojk om hann nu har tid för det sen sova!


Bjuder på en liten bild!
Tack för alla kommentarer, keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0