Pannkakor!

Nu sitter jag i soffan och har precis kollat klart filmen Allt flyter. Den var väl okej, lite smått rolig men okej. Åt pannkakor till det, riktigt gott var det.  Nu ska jag snart städa mitt rum och sen så blir det nog jag som lagar maten ikväll. Jag har börjat tycka det är kul så jag vill nu alltid hjälpa till eller laga mat. Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på än men hoppas på en myskväll hemma eller träffa mina tjejer. VI får väl se hur det blir. Nä, nu ska jag ta mig från soffan och börja städa.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Bea

Gotti :)

2009-08-17 @ 16:17:04
Postat av: ejln.blogg.se

snyggblogg :)

2009-08-17 @ 17:29:31
URL: http://ejln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0