min sista sommarlovs dag på mitt sista sommarlov..

Jaa, det slog mig nyss. Jag har ju verkligen min sista sommarlovs dag idag. Denna sommaren har jag alltså haft mitt sista sommarlov. Jag kan inte säga mer än fy vad tiden gått fort. Den har ju verkligen flygit förbi, trots en topppen sommar så känner jag faktiskt att det är lite skönt att det är över. Det låter säkert helt psyko, och jag lovar om en vecka eller så kommer jag nog önska att det var lov igen. Men just nu vill jag börja skolan och komma in i rutinerna. Jag tycker det är så himla härligt att komma igång och göra roliga grejer men ändå harlite saker som man måste. För mig blir det lättare med träning och så. Nä, nu ska jag fortsätta med allt här hemma.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! titta gärna på på http://rightherenow.blogg.se en snabbt växande och populär blogg!

2009-08-19 @ 16:42:33
Postat av: Cami

Jag tkr oxå det är rätt bra att allt börjar igen. fast samtidigt så är det som du skriver - om ett tag kmr man önska att det var lov igen :P

2009-08-23 @ 17:52:22
URL: http://camiiillahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0