.

Oj, igårkväll var det dålig uppdatering. Men så blir det ibland, istället satt jag och snackade med min pojk. Som jag saknar sjukt mycket, vi bor ju inte i samma stad och nu när skolan börjar så kommer vi ju inte att ses lika mycket =(
Vilket enligt mig suger, men det är ju bara att vänja sig, inget man kan ändra på.
Nog om det, just nu håller jag på att klä på mig för om lite mer än en timme så blir det jobb för min del. Sista för denna veckan. Sen så blir det packa och städa för mig. För på torsdag bär det av till Stockholm, *längtar*. För Stockholm innebär shopping och träffa lite släktingar. Lite kul, fast jag längtar mest efter shopping nu när jag har sparat ihop en massa till det. Nä, nu ska jag byta om.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0