at work!

Nu sitter jag på jobbet, men nu är det en timme då det inte kommer några kunde. Men det är ju pengar trots att jag bara sitter här. Men det kommer ju kunder om en stund hoppas jag.  Så just nu sitter jag och kollar på the hills. Ett av mina favorit program. Kom på att det spelas in i L.A och dit ska jag ju nästa år  *lycka*. Då kommer jag ju verkligen få se allt, det sa Andrea också. Man längtar ju som en galning, eller iaf jag. Kalla mig galen, jag vet att det är typ 5 eller 6 månader kvar men ändå. Jag har verkligen något underbart att se fram emot. Och det bästa är att nästan alla av mina bästa vänner ska med, kan det bli bättre? Det tycker inte jag iaf.  

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0